torsdag 4. mars 2010

FriluftsQuiz outtakes...

I disse dager sendes min nye bok: Friluftsquiz ut til butikkene. Boka inneholder nesten 1400 spørsmål om jakt, fiske, friluftsliv og natur og er utgitt på Tun forlag. Klikk på forsidebildet for å lese mer om utgivelsen, eller bestille et eksemplar.

Noen spørsmål fikk imidlertid ikke plass i boka. Hvem vet svaret på disse?
1: Hvorfor døde mammutene ut?
2: Hvilken lidelse gjør at elger begynner å klatre i trær?
3: Hvilket dyr liker ikke flyakrobatikk?
4: Hvilken slange er den mest positive?
5: Hvor langt er det fra fluefiskeren til ørretvaket?
6: Hvilket av dyrene i jungelen samler flasker?
7: Hva gjorde den onde blekkspruten?

Les mer om boka her
Send meg en mail med din adresse i om du vil kjøpe boka.
Den koster 199,- ink. porto.
Faktura medfølger.

2 kommentarer:

  1. Fantastiske bilder du tar! Jeg lar meg imponere og bøyer meg i støvet! :)

    Hilsen Karina

    SvarSlett
  2. Takker og bukker. Hyggelig å høre!

    Randulf

    SvarSlett